Известие

Collapse
No announcement yet.

Нужен ли е капака на двигателя

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Нужен ли е капака на двигателя

    Колеги посъветваха ме да си махна капака на двигателя за да има по голямо охлаждане на бубините върху свещите ,понеже на едната пласмасата се е пукнала.
    Та тоя капака само за декорация ли е или има някакво значене ?
    Колата е 156/2.0/98г.

  • #2
    Може би пази бубините от влага и прах, другото му значение е естетично.И вероятно ако го махнеш там дето са свещите ще се пълни с кво ли не.Само да отбележа, че на новата ми алфа която е идентична със старата има кора под двигателя отсека на мотора стои чист,старата прашлясваше доста бързо.
    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

    Comment


    • #3
      Махай го тоя капак, ако не искаш да сменяш бобини и кабели през няколко месеца.
      www.t-auto.bg

      Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Ivanov_ Покажи съобщение
        Махай го тоя капак, ако не искаш да сменяш бобини и кабели през няколко месеца.
        Колега мерси свещите ги смених за сега са супер ,че майстора ми ме посъветва да го махна тоя капак.

        Comment


        • #5
          Той 'майстора', може да ти каже и капака да махнеш. Пак ли, ще го слушаш? С тая пукната пласмаса, дали няма да стане по-голяма беля? И особено като махнеш декоратичния капак и се напълни с боклуци? Смени си бобината, за да се е пукнала не е причината в капака.

          Comment


          • #6
            Моята я карам така от няколко години и с нищо не се е напълнила. Разликата е, че бобините ми спряха да се пукат като великденски яйца.
            www.t-auto.bg

            Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

            Comment


            • #7
              Предполагам,че въпросният капак,ще се окаже като кората под мотора,хем помага,хем пречи.Лично на мен никога не ми е горяла бобина,но веднъж си измих двигателя без този капак,и се видях в чудо как да извадя водата от свещите...
              Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+

              Comment


              • #8
                Кората под мотора е друга бира, само че с тея нашите лунни пейзажи, за да имаш читава кора под мотора трябва да караш само по равни пътища - тоест почти невъзможно.
                www.t-auto.bg

                Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

                Comment


                • #9
                  Аз пък никога досега не съм закачал кората под двигателя.
                  Но пък праговете редовно...
                  156 2.0TS

                  Comment


                  • #10
                    Радвай се, че 90% от ударите отдолу са директно попадение в картера и натам се сещаш. Аз 2 пъти съм чупил картер. Има колеги дето са чупили по 5-6.
                    www.t-auto.bg

                    Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

                    Comment


                    • #11
                      Няма да слагам спортно окачване тогава
                      156 2.0TS

                      Comment


                      • #12
                        Аз си мисля, че щом са я "сложили" инженерите там, значи там и е местото.
                        Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Аз що нямам спукани бобини, като съм с капак?


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #14
                            Кората трябва да си е на мястото,иначе всичко се замърсява. Вода и прах попадат върху всички кабели,свещи,бобини и всичко де що има.
                            Не виждам каква е връзката с махнатия капак и пукането на бобини.

                            Comment


                            • #15
                              Връзката е вероятно в по-високата температура заради която некачествени бобини се пукат.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment

                              Working...
                              X